דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור חברה בנושא שילוח בינלאומי 

מאת    [ 12/12/2010 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 1982 פעמים ]

זוכרים את הסרט קייפקס עם ג'ף ברידג'יס וקווין ספייסי? בסרט, ספייסי משחק  יישות מכוכב הלכת קייפקס שבאה לבקר את כדור הארץ במטרה ללמוד עליו ולחוות חוויות אנושיות. אותו חייזר, בדמות אדם, נכנס ויוצא מכדור הארץ ומכוכבי לכת אחרים על ידי תפיסת טרמפ על גלי אור, מה שמאפשר לו בעניין של שניות ל"נסוע" מכדור לכת אחד לשני. מגניב לא?

האמת, שבעניינים מסוימים כדור הארץ אינו כל כך שונה מקייפקס. בעידן הגלובאלי-טכנולוגי של היום, הרבה דברם נעשים מעכשיו לעכשיו. רוצה לשלוח הודעה בכתב לקולגה ביפן? שלח אימייל, תוך רגע או שניים "המכתב" יגיע. רוצה לדבר בטלפון עם הדודה פרידה מניו יורק? טלפן דרך סקייאפ ותוכל גם לדבר,  וגם לראות כמה היא השמינה, תוך חצי דקה.

אבל מה... לא בכל דבר זה עובד, מה לעשות כנראה שייקח עוד זמן עד שנגיע לעידן האולטרא טכנולוגי של קייפקס.   שילוח בינלאומי הוא דוגמא מצויינת לכך- זהו תחום שדורש לוגיסטיקה מורכבת באמצעות צוות עם ניסיון וידע מקצועי, שיכול לייעץ ולתת יחס אישי ללקוח.

 חברה המתמחה בנושא  שילוח בינלאומי צריכה, למשל, לדעת איך להתמודד עם משרדי הממשלה, ואיך לפתור בעיות בירוקרטיות בלתי צפויות,  ביעילות ובזריזות- מי לא מכיר את הזיגזג המתיש שפקידים בשירות הציבורי אוהבים לעשות  למשלמי המיסים "ששואלים יותר מדי שאלות" , כך גם חברה שלא תדע בדיוק למי לפנות תמצא עצמה  מדברת עם עשרים פקידים במקום עם אחד. בניגוד לכך שילוח בינלאומי שיודע איך פועלות הנפשות ידע בזמן קצר לפתור גם הפתעות לא נעימות.

אריזת סחורה, הוא גם תחום שדורש ניסיון והבנה מקצועית- סחורה שתגיע בזמן ליעד המבוקש אך תהיה פגומה בגלל שנארזה באמצעים הלא נכונים, לא תהיה שווה הרבה עבורך. במקרה כזה אתה מאבד זמן וכסף ולא תעמוד בהתחייבויות שנתת ללקוחותיך.

 כל אלו מצריכים וותק ניסיון ואחריות. וודא גם שלחברה בתחום שילוח בינלאומי  תהינה גם המלצות ושהיא עבדה עם חברות מוכרות בישראל. חברה עם ותק רב שנים תדע לספק גם את זה.

אך לא מספיק להסתמך על המלצות בתחום שילוח בינלאומי. חשוב לבדוק האם החברה היא בעלת  תעודה ממכון התקנים הישראלי. מכון התקנים הישראלי הוא מהמחמירים בעולם ומן ההכרח שחברת

חברה המתמחה בנושא  שילוח בינלאומי שתבחר לעבוד עמה תהיה בעלת תעודה כזו. היה בטוח שחברה שלא תעבוד עם תעודה, באיזשהו שלב תעגל פינות, וכמו שהביטוי באנגלית אומר –penny wise pound stupid- לא כדאי לך לחסוך "בקטנה" ולהפסיד בגדול.

ישנם גורמים נוספים שעליך לבדוק לפני שאתה בוחר חברה בתחום שילוח בינלאומי- כל אחד בהתאם לעסק שלו. אך זכור כשאתה בא לבחור חברה המתמחה בנושא שילוח אל תקח סיכונים מיותרים. את הנועזות ולקיחת הסיכונים שמור למקום אחר.

על  חברת שילוח בינלאומי להיות בעלת וותק, חברה שהולכת בתלם והינה בעלת תעודה ממכון התקנים, חברה שתוכל לנהל עבורך את תהליך ההובלה מא' עד ת'.

רק שילוח בינלאומי עם אחריות ניסיון וידע מקצועי ייתן לך לישון בשקט בלילה, ויאפשר לך להשקיע את מיטב האנרגיות שלך במינוף וצמיחת העסק. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב